BESTUUR

HOME > VERENIGING > BESTUUR

Jan Pijls

Voorzitter
In 1978 richtte Jan de vereniging “S.V.Nippon Waubach” op voor judo en jiu-jitsu. Sindsdien leidt hij als voorzitter het bestuur van de vereniging. Door de betrokken wijze waarop hij invulling geeft aan het voorzitterschap, voelen alle leden van de vereniging zich gezien. Naast voorzitter geeft Jan ook nog met veel enthousiasme training op woensdag en zondag.

Sander Starmans

Secretaris
Nadat Sanders voorganger besloot de functie als secretaris neer te leggen, is Sander benaderd als eventuele opvolger. Na een korte inwerkperiode is Sander in de ALV van 2023 officieel verkozen tot nieuwe secretaris van het bestuur. Zoals de vereniging van hem gewend is, vervult hij deze functie met veel enthousiasme en doet hij veelvuldig een beroep op zijn organisatorische talent om zaken in goede banen te leiden en om de vereniging op de kaart te zetten.

Rik Reijnders

Penningmeester
Rik Reijnders is tijdens de ALV van 2024 officieel benoemd tot nieuwe penningmeester van de vereniging. Hij volgt hiermee Paul Lancee op die na 44 jaar penningmeesterschap het stokje heeft overgedragen. Als penningmeester beheert hij de financiën en draagt hij er met uiterste nauwkeurigheid zorg voor dat de boekhouding klopt. Voor al je vragen met betrekking tot de contributie kun je bij hem terecht.

Jan Pijls

Voorzitter

Sander Starmans

Secretaris

Rik Reijnders

Penningmeester

MELD JE NU AAN VOOR EEN PROEFLES

Meld je geheel vrijblijvend aan voor een proefles en kom een keer meedoen!