NIEUWS

HOME > NIEUWS

Clubkleding: hoodies

Met veel enthousiasme delen wij jullie mede dat het vanaf nu mogelijk is om S.V. Nippon hoodies te bestellen. Het gaat om zwarte hoodies met rode accenten met op de voorkant het S.V. Nippon-logo en de naam van onze vereniging bedrukt.

De hoodies zijn verkrijgbaar in de volgende maten: XS, S, M, L, XL t/m 5XL. Ze zijn gemaakt van katoen en mogen i.v.m. de bedrukking niet warmer gewassen worden dan 30 graden Celsius. De krimp zal dus minimaal zijn.

De hoodies kosten €45,- per stuk (inclusief borduren en bedrukken). Daarnaast kan ervoor gekozen worden om de vereniging vrijwillig te sponsoren met €5,-; in dat geval bedragen de kosten €50,-.

Bestellen van de hoodies kan via onderstaand formulier:
Let op: de bestelling wordt pas geplaatst indien de betaling in goede orde is ontvangen. Voor meer informatie over de betaalwijze verwijzen we graag naar bovenstaand formulier. Houd er rekening mee dat er in verband met verzendkosten gewerkt wordt met zogenaamde bestelrondes. Bij voldoende vraag (minimaal vijf hoodies) worden de bestellingen geplaatst. Houd daarom rekening met een eventuele vertraging in de verzending. Uiteraard houden wij jullie tussentijds op de hoogte van de status van de bestelling.

Wij hopen dat jullie net zo enthousiast zijn over de hoodies als wij. Indien er vragen/opmerkingen zijn, neem dan gerust contact op met een van de trainers.

Clubkleding: hoodies